Асистент відділу оплати праці (бухгалтер) на неповну занятість
02000,
Київ,
Іоанна Павла II, 21,
Ukraine
Часткова зайнятість
Обов’язки:
- Облік авансових звітів (відрядження, господарські витрати, тощо)
- працювати з різними типами документів, включаючи авансові звіти, підтвердні документи (чек, квитанції).
- організовувати їх зберігання.
- ведення авансових звітів включає кілька етапів: збір оригіналів документів, перевірка звіту, внесення даних до бухгалтерської програми, дотримання термінів звітування.
- спілкування з колегами та контрагентами (при необхідності).
- ведення реєстру авансових звітів.
- перевірка витрат по корпоративній картці співробітників.
- інші супутні дії.
Вимоги:
- знання бухгалтерського обліку та законодавства
- уважність до деталей, вміння працювати з документами
- хороші організаційні навички
- здатність швидко навчатися
- комунікабельність
- впевнений користувач пакетом MS Office – Excel, Word.
Програми для роботи:
- бухгалтерський облік – SAP, 1-С.
Заробітна плата на 20 робочих годин у тиждень - 20 000 грн. до оподаткування.
Для додаткової інформації про нас - переходь на нашу кар’єрну сторінку.