ФАХІВЕЦЬ ВІДДІЛУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
Що входить в твої обов'язки?
Ти працюєш з різноманітними запитами наших покупців через різні канали. Ти допомагаєш покупцям з інформацією про товар, доставку та вирішуєш скарги, в тому числі, що стосуються сервісу. Як Фахівець Відділу Обслуговування Клієнтів ти працюєш у дуже динамічному середовищі, де високі комунікативні навички поєднані з вмінням працювати з багатьма задачами одночасно та наданням високого сервісу покупцям.
ПОБУДУЙ КАР'ЄРУ.
ЗАВІДУЮЧИЙ ВІДДІЛУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
Що входить в твої обов'язки?
Ти маєш можливість показувати результат та досягати цілей у своєму відділі, що буде демонструвати твій потенціал на вищі посади у Відділі Обслуговування Клієнтів. Як Завідуючий відділом ти маєш можливість стати експертом в одному чи декількох відділах, навчати своїх колег та ділитись найкращими практиками.
ПОБУДУЙ КАР'ЄРУ.
ЛІДЕР КОМАНДИ ВІДДІЛУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
Що входить в твої обов'язки?
Ти відповідаєш за те, щоб твоя команда досягла поставлених цілей, що визначені вашим керівником. Разом з Керівником Відділу Обслуговування Клієнтів ти плануєш та управляєш щоденними завданнями команди. Як Лідер Команди ти граєш важливу роль в розвитку команди та створенні невимушеної атмосфери. Це чудовий кар'єоний крок для рішучих та енергійних людей, що прагнуть розвиватись у Відділі Обслуговування Клієнтів.
ПОБУДУЙ КАР'ЄРУ.
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
Що входить в твої обов'язки?
Ти несеш загальну відповідальність за роботу Відділу Обслуговування Клієнтів в країні. На цій посаді ти задаєш стандарти чудового сервісу для покупців та відслідковуєш релевантні показники. Ти забезпечуєш, що твоя команда вмотивована, розвиваєш їх та маєш справжніх талантів, готові зростати на наступні ролі.
ПОБУДУЙ КАР'ЄРУ.