Офіс-Менеджер
Ми — міжнародний бренд з данським корінням, який має понад 3200 магазинів у 48 країнах світу! В Україні відкрито 100 магазинів JYSK, і наразі у нашій команді вже понад 800 активних та амбітних колег! Вражає? Для того, щоб рости й розвиватися далі, нам потрібен саме ти!
На посаді Офіс-менеджера ти станеш частиною чудової команди, матимеш цікаві завдання та можливість розвиватися, забезпечуючи ефективне функціонування Головного офісу.
Якщо ти:
- Маєш високий рівень відповідальності та уважний/-на до деталей
- Маєш високі організацій навички
- Володієш Microsoft Word та Excel на високому рівні
- Вмієш працювати в команді та приймати рішення
Твої майбутні обов’язки:
- Допомога керівництву офісу - координація графіків та зустрічей, бронювання квитків/готелів, виконання спеціальних запитів
- Організація офісу: замовлення канцтоварів, продуктів харчування та обладнання
- Переговори та співпраця з постачальниками офісних товарів
- Архівування договорів, підготовка внутрішніх наказів, ведення обліку військовозобов'язаних працівників
- Розподіл та моніторинг адміністративних та секретарських обов'язків і завдань серед співробітників офісу
- Організація корпоративних заходів, тренінгів, зустрічей
- Виконання інших адміністративних завдань
Ми пропонуємо тобі:
- Офіційне працевлаштування (декретна посада)
- Конкурентну заробітну плату
- Медичне страхування
- Офіс в центрі Києва (є власне укриття)
- Неймовірно драйвову корпоративну культуру та енергійну команду
JYSK прагне створити гарні умови для всіх, незалежно від віку, гендерної ідентичності, раси, сексуальної орієнтації, фізичних або ментальних можливостей, етнічного походження чи досвіду. Разом ми будуємо інклюзивну культуру, яка підтримує, заохочує та цінує різноманітність наших співробітників. Адже поєднання різних поглядів, талантів і унікальних особистостей робить нашу команду сильнішою.
ПРО НАС
Ми віримо, що наші співробітники – це основа нашого успіху, адже з 1979 року ми виросли з одного магазину до більш ніж 3000 магазинів у всьому світі. Саме тому ми пропонуємо можливості для розвитку і зростання в JYSK та пишаємося тим, що винагороджуємо відданість і значний внесок наших працівників. Наші три основні цінності JYSK — Торговець, Колега і Командний Дух — відображають поведінку і відношення, які ми очікуємо одне від одного. Ми довіряємо одне одному та віримо в надання повноважень і свободу відповідальності.
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте нашу кар’єрну сторінку.