Як роботодавець, ми дуже зацікавлені в тому, щоб наші працівники відчували себе комфортно в безпечному та здоровому середовищі.
Завдяки цьому підвищується задоволеність наших співробітників, а більший рівень задоволеності наших колег також сприяє кращому досвіду покупок для наших клієнтів.
Тому ми створили політику робочого середовища, яку ти можеш знайти в нашій єдиній системі під назвою MYJYSK. Крім того, ми створюємо комфорте середовище соціальної роботи, де ми завжди діємо відповідно до наших цінностей «Колега» та «Корпоративний дух». Таким чином ми сприяємо приємним відносинам між тобою та твоїми колегами, керівниками та клієнтами.
Це, звісно, також залежить від тебе: кожен співробітник своєю поведінкою має сприяти створенню гарної атмосфери.
Ти можеш сміливо одягати будь-який свій презентабельний одяг. Шорти та кепки в робочий час не вважаються прийнятними. Під час відвідування магазинів бажано використовувати уніформу JYSK.
Твоє робоче місце буде підготовлено для тебе у перший день. Ти отримаєш постійне робоче місце, ноутбук або ПК і все необхідне для реалізації нових можливостей. Відповідно до твоєї посади, тобі може знадобитися службовий автомобіль та/або службовий телефон. Ти отримаєш їх від свого менеджера і зможеш знайти інформацію в нашій політиці щодо автомобілів JYSK та політиці щодо телефону в MYJYSK.
У Відділі по роботі з клієнтами ми прагнемо бути максимально доступними для наших клієнтів, тож працюємо 7 днів на тиждень:
пн-пт 09.00-19.00;
сб-нд 10.00-17.00.
В будні дні в частини колег робочий день триває з 9-18, в іншої частини з 10-19.
Твій графік буде створений за принципом 5/2, але при цьому ми працюємо за схемою гнучкого робочого часу, тож твої робочі дні можуть припадати на загальні вихідні дні (сб та нд).