Приєднавшись до JYSK, ти отримаєш амбітні завдання та можливість досягати небачених вершин кожного дня. А ще ти отримаєш тисячі нових колег по всьому світу.
JYSK має сильних командний дух, що підтверджується нашими колегами в опитуванні їх задоволеності від роботи.
Ми з нетерпінням чекаємо того, щоб стати супутником твого кар'єрного шляху. Твоя команда вже готується радіти від першого знайомства з тобою.
Ти будеш частиною міжнародної компанії з більш ніж 3.300 магазинів у 50 країнах.
Ти приєднався до JYSK Україна, і тут ми маємо майже 100 магазинів. А це означає, що ти матимеш близько 700 нових колег!
Перший магазин JYSK в Україні відкрився 2004 року в м. Києві, м. Видубичі. Далі JYSK поширився усією країною, і кількість магазинів невпинно зростає кожного року. Ми дійсно пишаємося цим і ніколи не змогли б досягти цього без наших відданих колег.
Якщо ти хочеш знати більше про історію нашого розвитку, переходь за посиланням.
Ти неодноразово будеш чути абревіатуру CMT, що означає Country Management Team або в переводі Менеджерська команда країни.
В Україні СМТ команда складається з 5 ключових осіб, що гарантують злагодженість та надійне функціонування усієї компанії:
- Євген Іваниця, Country Manager або Виконавчий директор
- Володимир Мовчан, Фінансовий директор
- Анастасія Крута, HR директор
- Кирило Романчук, Рітейл менеджер
- Олег Кудрявець, Рітейл менеджер
Уся команда вітає тебе з початком кар'єрної подорожі в JYSK!
Ми обов'язково скоро зустрінемося!
Назва JYSK важлива для нас як для компанії, оскільки вона багато говорить про те, хто ми і як ми діємо як компанія.
Датське слово jysk також було важливим для нашого засновника Ларса Ларсена, коли він відкрив свої перші магазини під назвою JYSK SENGETØJSLAGER. Пізніше це було скорочено до JYSK, як ми називаємось і зараз.
Це слово означає когось або щось, що походить з данського півострова Ютландія. Тож жителів Ютландії називають jysk, цих людей зазвичай вважають працьовитими, практичними та надійними.
Наше скандинавське коріння складає основу нашого бізнесу. Ми є компанією, яка орієнтується на скандинавські цінності, такі як чесність і повага – як до клієнтів, так і до колег.
Тому наше скандинавське коріння залежить не тільки від того, де була заснована наша компанія. Вони також визначають цінності, якими ми керуємося в тому, як ми управляємо компанією.
Одним з основних факторів нашого успіху є сильна корпоративна культура. ЇЇ фундамент - це підприємницький підхід і досить простий спосіб ведення бізнесу засновника JYSK Ларса Ларсена.
Всі співробітники мають багато обов'язків, та ми визнаємо сильні сторони одне одного. Ми тісно співпрацюємо незалежно від рівня посади. Скоро і ти поринеш у нашу скандинавську корпоративну культуру.
Наші JYSK Цінності та Лідерство складають основу того, як ми ставимося один до одного в JYSK та до зовнішніх партнерів.
Наші три основні JYSK Цінності – Торговець, Колега та Корпоративний дух – походять від нашого засновника Ларса Ларсена. Вони виражають поведінку і ставлення, яких ми можемо очікувати один від одного.
На додаток до наших основних цінностей, ми очікуємо, що наші лідери демонструють наше Лідерство в JYSK, яке визначається як: Лідер, Наставник та Комунікатор.
У JYSK ми довіряємо один одному, віримо в делегування та свободу з відповідальністю.
Ми віримо, що наші колеги є ключем до нашого успіху. Тому ми прагнемо запропонувати розвиток та можливості пошуку нових викликів у JYSK. Коли наші колеги ростуть, росте і JYSK.
Наші мета – бути першим вибором співробітників у роздрібній торгівлі, де б не був присутній JYSK. Це означає, що JYSK завжди має бути привабливим місцем для роботи, а наші колеги мають завжди насолоджуватись часом, проведеним на роботі.
Ми також пишаємося тим, що винагороджуємо залученість та великі зусилля серед наших колег. При правильному ставленні JYSK має безліч можливостей.
Ми щиро віримо в наші обіцянки співробітникам і виконуємо їх щодня:
- Працюй віддано – зустрічай можливості.
- Сильні команди – внесок кожного.
- Коли ростеш ти – ростемо ми.
У JYSK ми наполегливо працюємо, щоб зменшити вплив нашого бізнесу на навколишнє середовище.
Ми прагнемо продавати продукти, виготовлені з відповідальної сировини, як-от сертифікована деревина та більш екологічна бавовна, і ми постійно працюємо над збільшенням використання перероблених матеріалів у наших продуктах.
JYSK має амбітні плани до 2030 року скоротити вдвічі викиди парникових газів від електропостачання та опалення всіх наших магазинів, розподільних центрів та офісів.
На нашому сайті, присвяченому екораціональності, ти знайдеш короткий огляд наших ініціатив у сфері екологічної стійкості.