Працюйте Фахівцем відділу по роботі з клієнтами
- Надавайте якісну підтримку та знаходьте оптимальні рішення для клієнтів;
- Працюйте з правильним відношенням, а ми навчимо всього необхідного для успішної роботи у цьому відділі;
- Отримайте можливість швидкого професійного кар’єрного росту в JYSK;
- Приєднуйтесь до великої компанії, яка дбає про своїх співробітників;
- Приєднуйтесь до унікальної та сильної команди.

-
Читайте далі
Як Фахівець відділу по роботі з клієнтами ви будете мати наступні зони:
- Надавати якісну підтримку і робити свій внесок у загальний результат команди;
- Здобувати та постійно підтримувати глибокі знання наших товарів та послуг;
- Знати свого клієнта – розуміти його потреби, запитання та загальний настрій;
- Надавати високий рівень обслуговування клієнтів завжди;
- Брати участь у оптимізації та розвитку повсякденних бізнес-процесів;
- Щодня спілкуватися із клієнтами, перевізниками та магазинами JYSK.
Ця посада ідеально підходить для вас, якщо ви...
- Успішно працюєте у жвавому середовищі, де не існує двох схожих днів;
- Орієнтовані на результат, і вас мотивує те, що ви робите власний внесок у результат роботи команди;
- Енергійні, харизматичні і позитивно налаштовані;
- Маєте хороші навички роботи в команді, завжди готові допомогти колезі;
- Привітні та клієнтоорієнтовані, ставите клієнта на перше місце і готові надати йому унікальний досвід покупки в JYSK;
- Гнучкі та вмієте розставляти пріоритети у виконанні завдань;
- Працелюбні, пунктуальні, прагнете навчатися і розвиватися.
Познайомтесь з нами та дізнайтесь, що ми можемо вам запропонувати
Дізнайтесь більше про посаду фахівця відділу обслуговування клієнтів та нашу корпоративну культуру в магазинах, натиснувши кнопку «Познайомтесь з Андреа» - однією з наших Фахівців відділу обслуговування, яка опише, що означає працювати в JYSK.
У вас виникли які-небудь питання?
Якщо виникли питання щодо цієї посади, будь ласка, надішліть листа до нашого HR в Україні на електронну адресу cv_ua@jysk.com
-
Познайомтесь з Крістіною
Якими були перші враження про роботу?
- Спілкування з іншими людьми – це те, що мені справді подобається, але робота в магазині мені не підходить. Тому, я вирішила, що логічно буде спробувати свої сили у відділі обслуговування клієнтів.
- Я завжди знала, що JYSK – це дуже велика компанія, яка має багато різних напрямків діяльності, але, крім цього, я майже нічого про неї не знала. Я просто ризикнула і прийшла сюди працювати, а зараз дуже задоволена цим рішенням.
Що означає бути Фахівцем відділу обслуговування в JYSK?
- Я отримую задоволення від того, що кожен наступний день не схожий на попередній. Прийом дзвінків і повідомлень протягом усього дня може здатися трохи одноманітним, але вони такі різні – ніколи не знаєш, хто дзвонить або які проблеми потрібно буде вирішувати.
- Відділ обслуговування клієнтів виконує багато різних завдань, і ви повинні вміти вирішувати нові проблеми та постійно задовольняти потреби клієнтів.
Які труднощі в вашій роботі?
- Труднощі моєї роботи полягають, зокрема, у тому, що ти ніколи не знаєш, хто дзвонить. Це може бути клієнт із проблемою, але це також може бути дзвінок щодо пошкодженого товару – і лише від нас залежить правильне вирішення ситуації.
- Всі завдання, які ми отримуємо, повинні бути вирішені. Вони можуть стосуватися пошкодження або знищення продукції, проблем клієнтів тощо, але ми завжди маємо знайти найкраще рішення для ситуації, що склалася, щоб клієнт залишився задоволеним.
Опишіть корпоративну культуру у вашому відділі
- У нашому відділі обслуговування клієнтів дуже неформальна атмосфера. Також у нашій команді дуже добре налагоджена комунікація.
- Всі чудово ладнають між собою, добре ставляться одне до одного в колективі. Крім цього, ми часто жартуємо.
Чому інші люди мають обрати роботу в JYSK?
- Першою причиною я б хотіла назвати єдність нашого колективу: дуже близькі відносини і чудова атмосфера для роботи. Крім цього, протягом дня ми зіштовхуємося із такою кількістю викликів і завдань, які потребують вирішення, що це дійсно дуже мотивує і розвиває, і, я думаю, є ще однією причиною.
- Ви повинні вміти виконувати роботу, яка поєднує багато різних завдань. Також потрібно вміти посміхатися по телефону і завжди робити так, щоб клієнти залишились задоволені.
Які ваші наступні кроки?
- Все залежить від розвитку компанії, але, звичайно, я б хотіла рухатися вгору по кар’єрних сходах саме тут, у JYSK.
- Відділ обслуговування клієнтів постійно розширюється, тому є багато можливостей зайняти такі посади як, наприклад, Завідуючий відділом або Керівник відділу.
Як Фахівець відділу по роботі з клієнтами ви будете мати наступні зони:
- Надавати якісну підтримку і робити свій внесок у загальний результат команди;
- Здобувати та постійно підтримувати глибокі знання наших товарів та послуг;
- Знати свого клієнта – розуміти його потреби, запитання та загальний настрій;
- Надавати високий рівень обслуговування клієнтів завжди;
- Брати участь у оптимізації та розвитку повсякденних бізнес-процесів;
- Щодня спілкуватися із клієнтами, перевізниками та магазинами JYSK.
Ця посада ідеально підходить для вас, якщо ви...
- Успішно працюєте у жвавому середовищі, де не існує двох схожих днів;
- Орієнтовані на результат, і вас мотивує те, що ви робите власний внесок у результат роботи команди;
- Енергійні, харизматичні і позитивно налаштовані;
- Маєте хороші навички роботи в команді, завжди готові допомогти колезі;
- Привітні та клієнтоорієнтовані, ставите клієнта на перше місце і готові надати йому унікальний досвід покупки в JYSK;
- Гнучкі та вмієте розставляти пріоритети у виконанні завдань;
- Працелюбні, пунктуальні, прагнете навчатися і розвиватися.
Познайомтесь з нами та дізнайтесь, що ми можемо вам запропонувати
Дізнайтесь більше про посаду фахівця відділу обслуговування клієнтів та нашу корпоративну культуру в магазинах, натиснувши кнопку «Познайомтесь з Андреа» - однією з наших Фахівців відділу обслуговування, яка опише, що означає працювати в JYSK.
У вас виникли які-небудь питання?
Якщо виникли питання щодо цієї посади, будь ласка, надішліть листа до нашого HR в Україні на електронну адресу cv_ua@jysk.com
Якими були перші враження про роботу?
- Спілкування з іншими людьми – це те, що мені справді подобається, але робота в магазині мені не підходить. Тому, я вирішила, що логічно буде спробувати свої сили у відділі обслуговування клієнтів.
- Я завжди знала, що JYSK – це дуже велика компанія, яка має багато різних напрямків діяльності, але, крім цього, я майже нічого про неї не знала. Я просто ризикнула і прийшла сюди працювати, а зараз дуже задоволена цим рішенням.
Що означає бути Фахівцем відділу обслуговування в JYSK?
- Я отримую задоволення від того, що кожен наступний день не схожий на попередній. Прийом дзвінків і повідомлень протягом усього дня може здатися трохи одноманітним, але вони такі різні – ніколи не знаєш, хто дзвонить або які проблеми потрібно буде вирішувати.
- Відділ обслуговування клієнтів виконує багато різних завдань, і ви повинні вміти вирішувати нові проблеми та постійно задовольняти потреби клієнтів.
Які труднощі в вашій роботі?
- Труднощі моєї роботи полягають, зокрема, у тому, що ти ніколи не знаєш, хто дзвонить. Це може бути клієнт із проблемою, але це також може бути дзвінок щодо пошкодженого товару – і лише від нас залежить правильне вирішення ситуації.
- Всі завдання, які ми отримуємо, повинні бути вирішені. Вони можуть стосуватися пошкодження або знищення продукції, проблем клієнтів тощо, але ми завжди маємо знайти найкраще рішення для ситуації, що склалася, щоб клієнт залишився задоволеним.
Опишіть корпоративну культуру у вашому відділі
- У нашому відділі обслуговування клієнтів дуже неформальна атмосфера. Також у нашій команді дуже добре налагоджена комунікація.
- Всі чудово ладнають між собою, добре ставляться одне до одного в колективі. Крім цього, ми часто жартуємо.
Чому інші люди мають обрати роботу в JYSK?
- Першою причиною я б хотіла назвати єдність нашого колективу: дуже близькі відносини і чудова атмосфера для роботи. Крім цього, протягом дня ми зіштовхуємося із такою кількістю викликів і завдань, які потребують вирішення, що це дійсно дуже мотивує і розвиває, і, я думаю, є ще однією причиною.
- Ви повинні вміти виконувати роботу, яка поєднує багато різних завдань. Також потрібно вміти посміхатися по телефону і завжди робити так, щоб клієнти залишились задоволені.
Які ваші наступні кроки?
- Все залежить від розвитку компанії, але, звичайно, я б хотіла рухатися вгору по кар’єрних сходах саме тут, у JYSK.
- Відділ обслуговування клієнтів постійно розширюється, тому є багато можливостей зайняти такі посади як, наприклад, Завідуючий відділом або Керівник відділу.