Офіс-Менеджер
Ми — міжнародний бренд з данським корінням, який має понад 3200 магазинів у 48 країнах світу! В Україні відкрито 100 магазинів JYSK, і наразі у нашій команді вже понад 800 активних та амбітних колег! Вражає? Для того, щоб рости й розвиватися далі, нам потрібен саме ти!
На посаді Офіс-менеджера ти станеш частиною чудової команди, матимеш цікаві завдання та можливість розвиватися, забезпечуючи ефективне функціонування Головного офісу.
Якщо ти:
- Маєш високий рівень відповідальності та уважний/-на до деталей
- Демонструєш сильні організаційні навички, які дозволяють успішно організувати івент для 200+ учасників, наприклад
- Володієш Microsoft Office на високому рівні
- Вмієш працювати в команді та приймати рішення
Твої майбутні обов’язки:
- Допомога керівництву офісу — координація графіків та зустрічей, бронювання квитків/готелів, виконання спеціальних запитів
- Організація корпоративних тренінгів, зустрічей, івентів
- Розподіл та моніторинг адміністративних обов’язків і завдань серед співробітників офісу
- Організація офісу: замовлення канцтоварів, продуктів харчування та обладнання
- Переговори та співпраця з постачальниками офісних товарів
- Архівування договорів, підготовка внутрішніх наказів, ведення обліку військовозобов'язаних працівників
- Виконання інших адміністративних завдань
Ми пропонуємо тобі:
- Офіційне працевлаштування (декретна посада, але хто знає, як піде далі!)
- Конкурентну заробітну плату
- Медичне страхування
- Персональну знижку в JYSK :)
- Офіс в центрі Києва (є власне укриття)
- Корпоративний вайб, який заряджає, і команду, яка стане твоєю підтримкою!
JYSK прагне створити гарні умови для всіх, незалежно від віку, гендерної ідентичності, раси, сексуальної орієнтації, фізичних або ментальних можливостей, етнічного походження чи досвіду. Разом ми будуємо інклюзивну культуру, яка підтримує, заохочує та цінує різноманітність наших співробітників. Адже поєднання різних поглядів, талантів і унікальних особистостей робить нашу команду сильнішою.
ПРО НАС
Ми віримо, що наші співробітники – це основа нашого успіху, адже з 1979 року ми виросли з одного магазину до більш ніж 3000 магазинів у всьому світі. Саме тому ми пропонуємо можливості для розвитку і зростання в JYSK та пишаємося тим, що винагороджуємо відданість і значний внесок наших працівників. Наші три основні цінності JYSK — Торговець, Колега і Командний Дух — відображають поведінку і відношення, які ми очікуємо одне від одного. Ми довіряємо одне одному та віримо в надання повноважень і свободу відповідальності.
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте нашу кар’єрну сторінку.