Працюйте продавцем-консультантом:
- Будьте гарним продавцем, продавайте товар та пропонуйте додатковий товар
- Приймайте участь у наших програмах професійної підготовки та станьте кваліфікованим і кмітливим продавцем
- Гарно виконуйте свої обов’язки у вашому магазині і заробляйте гарні бонуси разом з вашою командою
- Отримайте можливість швидкого професійного кар’єрного росту в JYSK
- Приєднуйтесь до великої компанії, яка дбає про своїх співробітників
- Приєднуйтесь до унікальної та сильної команди.

-
Читайте далі
Як Продавець-консультант в JYSK ви будете мати наступні зони відповідальності:
- Бути гарним продавцем і робити свій внесок у загальний результат магазину і команди;
- Завжди бути доступним для клієнтів, пропонувати стандартизоване, активне і професійне обслуговування з урахуванням ситуації клієнта і його потреб, знаходити рішення для задоволення потреб клієнта;
- Мати гарні знання наших товарів і навички їх продажу;
- Тримати високий рівень стандартів магазину, забезпечуючи, щоб в ньому завжди було чисто та приємно для покупців;
- Дбати про вашу власну зону відповідальності в магазині, в тому числі поповнення полиць та організацію товарів таким чином, щоб магазин завжди виглядав охайно і надихав;
- Реєструвати скарги і направляти їх на затвердження постачальників;
- Формувати звіти з продажу та користуватися ними;
- Приймати участь у підготовці до кампаній та акцій;
- Розпаковувати товари у складському приміщенні, видавати товари клієнтам на складі, коли вони за ними приходять.
Ця посада ідеально підходить для вас, якщо ви...
- Амбітні і любите продавати, хочете поліпшити свої навички;
- Орієнтовані на результат і вмотивовані своїм внеском в командний результат;
- Працелюбні, пунктуальні і готові вчитися і розвиватися;
- Відкриті і насолоджуєтеся роботою з клієнтами;
- Можете працювати у динамічному середовищі, де немає двох схожих днів;
- Гнучкі і можете розставити пріоритети завдань;
- Гарний колега, завжди готові допомогти, ви – командний гравець;
- Маєте великий рівень енергії, харизму і позитивний настрій.
Познайомтеся з нами і дізнайтеся, що ми можемо запропонувати вам
Дізнайтеся більше про посаду Продавця-консультанта та нашу корпоративну культуру в магазинах, натиснувши кнопку «Познайомтеся із Джонатаном» - одним з наших Продавців-консультантів, який опише, що означає працювати в JYSK на цій посаді.
У вас виникли питання?
Якщо ви хочете бути Продавцем-консультантом в нашому магазині JYSK, ви можете звернутися безпосередньо в магазин.
Якщо виникли питання щодо цієї посади, будь ласка, надішліть листа до нашого відділу HR в Україні на електронну адресу cv_ua@jysk.com
-
Познайомтеся із Джонатаном з Фінляндії
Я працюю Продавцем-консультантом в JYSK протягом майже чотирьох років, паралельно я навчаюсь в університеті за напрямком HR. Мій керівник звернув увагу на мою освіту, тому він дає мені завдання, пов'язані з навчанням персоналу продажам, а також з підбором та розвитком персоналу. Я також працюю перекладачем для JYSK у Фінляндії.
Скоро я розпочну стажування в HR відділі головного офісу JYSK Фінляндії, що власне пов’язано з моєю освітою. Я хочу сказати, що, якщо ви студент, JYSK є ідеальним місцем для роботи після навчання. JYSK пропонує велику гнучкість, робить акцент на ваші сильні сторони і навики. Ви можете розвиватися в тому, що вам подобається.
Що означає бути Продавцем-консультантом в JYSK?
- Наша спільна мета полягає в забезпеченні максимальних продажів і наданні нашим клієнтам професійного обслуговування і гарного досвіду покупок.
- Оскільки JYSK є великою та багатонаціональною компанією є багато правил і стандартних підходів, які потрібно знати, багато речей, яким необхідно вчитися. Але якщо ви берете "бика за роги", маєте гарну співпрацю, хочете вчитися і є амбітним продавцем, який любить підбадьорювати людей, ви будете просто відмінним працівником!
- В нашому магазині найкращий командний дух. Це дійсно дає вам імпульс, що надихає вас на весь день.
- При роботі Продавцем-консульнатом ви маєте бути орієнтовані на результат і розуміти зв'язок між вашими діями і результатом всієї команди (і в свою чергу, усієї компанії).
- Я думаю, що ми дійсно надаємо нашим клієнтам гарний досвід покупки, адже ми завжди вітаємо їх у магазині і пропонуємо приємне та професійне обслуговування. Дуже важливо, що ми хочемо жити за стандартами JYSK і поважаємо їх, так як прагнемо надавати нашим клієнтам стабільну якість обслуговування в усіх магазинах JYSK.
- Немає двох схожих днів, і це може бути складним викликом, але я люблю, коли є виклик. Дуже корисно його подолати та досягти успіху в нових ситуаціях, наприклад, коли ви знаходите рішення, яке задовольняє потреби клієнта, щоб він або вона вийшли з магазину з гарним враженням.
- Робота Продавця-консультанта досить незалежна. Ваші завдання плануються заздалегідь, але так як умови постійно змінюються, від вас очікують, що ви приймаєте свої власні рішення і берете на себе відповідальність. Це одна з найважливіших рис в роботі Продавця-консультанта в JYSK у порівнянні з іншими роботодавцями. Ви не просто робите те, що вам сказали, але у вас є право голосу і можливість впливати на свою роботу.
- Робота може іноді ставати трохи фізичною і брудною, особливо на складі, але трохи змін і бруду на руках ніколи не зашкодить нікому.
Які труднощі є на вашій посаді?
- В магазині завжди багато роботи, тому ми повинні працювати швидко і бути в змозі управляти нашим часом, пріоритезувати завдання на наш власний розсуд. Не зважаючи на цей темп, ми маємо надихати покупців в магазині на покупку. Жодна з його частин не може залишатися поза увагою.
- Ми повинні мати знання про величезну кількість товарів, і я маю на увазі дійсно величезну.
- Ви повинні бути в курсі, коли надходять нові товари, щоб завжди мати достатньо інформації для клієнтів.
- Вирішення ситуацій з незадоволеними клієнтами завжди є викликом. Але це дуже приємно досягати успіху і надавати клієнтам гарний досвід покупки, показувати професійність JYSK.
- Іноді важко зробити додаткові продажі, коли клієнт входить в магазин, щоб купити тільки один єдиний товар. Спробувати з'ясувати, чи включають потреби клієнта в себе додаткові товари, - це великий виклик, і ви відчуєте себе дуже задоволеним, коли ваші зусилля окупаються.
Опишіть корпоративну культуру в вашому магазині
- В нашому магазині виняткова командна робота і командний дух, і саме тому ми завжди готові зробити додаткові зусилля. Ми заохочуємо одне одного, щоб віддати 100% себе на роботі.
- Я думаю, у нас дуже сприятлива робоча атмосфера, в якій кожен намагається бути гарним колегою, ділиться знаннями і допомагає одне одному. Для підтримки цієї культури ми повинні ставитися одне до одного з повагою, бути гнучкими, відкритими і позитивними.
- Ми весело проводимо час, і досі відчуваємо колективну відповідальність за виконання наших завдань. Це як велика родина. JYSK дійсно правильно підбирає людей, які добре доповнюють одне одного в магазинах.
- В нашому магазині панує відмінна атмосфера, і я дійсно думаю, що це сприяє кращому досвіду покупок для наших клієнтів. Я вважаю, що клієнти можуть відчути позитивний настрій, і я думаю, що це також впливає на них. Оскільки рішення про купівлю товару в значній мірі засновані на почуттях, то така загальна атмосфера позитиву є дуже важливою в магазині.
Чому інші люди мають вибрати JYSK для роботи?
- JYSK - це дуже конкурентоспроможний роботодавець, і це дуже круто працювати в сильній і фінансово стабільній компанії, яка тільки продовжує зростати.
- В JYSK ми отримуємо можливість брати участь у найрізноманітніших завданнях, які надають нам великий досвід. Якщо ви хочете, і ви наполегливо працюєте, ви отримаєте майже безмежні можливості для кар'єрного росту в JYSK. Саме так говорить наше гасло: «Працюйте віддано, зустріньте можливості». Отже, сприймайте свою роботу серйозно і зосередьтеся на розвитку ваших навичок і компетенцій, дайте собі можливість йти кар'єрними сходами в JYSK.
-
Як Продавець-консультант в JYSK ви будете мати наступні зони відповідальності:
- Бути гарним продавцем і робити свій внесок у загальний результат магазину і команди;
- Завжди бути доступним для клієнтів, пропонувати стандартизоване, активне і професійне обслуговування з урахуванням ситуації клієнта і його потреб, знаходити рішення для задоволення потреб клієнта;
- Мати гарні знання наших товарів і навички їх продажу;
- Тримати високий рівень стандартів магазину, забезпечуючи, щоб в ньому завжди було чисто та приємно для покупців;
- Дбати про вашу власну зону відповідальності в магазині, в тому числі поповнення полиць та організацію товарів таким чином, щоб магазин завжди виглядав охайно і надихав;
- Реєструвати скарги і направляти їх на затвердження постачальників;
- Формувати звіти з продажу та користуватися ними;
- Приймати участь у підготовці до кампаній та акцій;
- Розпаковувати товари у складському приміщенні, видавати товари клієнтам на складі, коли вони за ними приходять.
Ця посада ідеально підходить для вас, якщо ви...
- Амбітні і любите продавати, хочете поліпшити свої навички;
- Орієнтовані на результат і вмотивовані своїм внеском в командний результат;
- Працелюбні, пунктуальні і готові вчитися і розвиватися;
- Відкриті і насолоджуєтеся роботою з клієнтами;
- Можете працювати у динамічному середовищі, де немає двох схожих днів;
- Гнучкі і можете розставити пріоритети завдань;
- Гарний колега, завжди готові допомогти, ви – командний гравець;
- Маєте великий рівень енергії, харизму і позитивний настрій.
Познайомтеся з нами і дізнайтеся, що ми можемо запропонувати вам
Дізнайтеся більше про посаду Продавця-консультанта та нашу корпоративну культуру в магазинах, натиснувши кнопку «Познайомтеся із Джонатаном» - одним з наших Продавців-консультантів, який опише, що означає працювати в JYSK на цій посаді.
У вас виникли питання?
Якщо ви хочете бути Продавцем-консультантом в нашому магазині JYSK, ви можете звернутися безпосередньо в магазин.
Якщо виникли питання щодо цієї посади, будь ласка, надішліть листа до нашого відділу HR в Україні на електронну адресу cv_ua@jysk.com
Я працюю Продавцем-консультантом в JYSK протягом майже чотирьох років, паралельно я навчаюсь в університеті за напрямком HR. Мій керівник звернув увагу на мою освіту, тому він дає мені завдання, пов'язані з навчанням персоналу продажам, а також з підбором та розвитком персоналу. Я також працюю перекладачем для JYSK у Фінляндії.
Скоро я розпочну стажування в HR відділі головного офісу JYSK Фінляндії, що власне пов’язано з моєю освітою. Я хочу сказати, що, якщо ви студент, JYSK є ідеальним місцем для роботи після навчання. JYSK пропонує велику гнучкість, робить акцент на ваші сильні сторони і навики. Ви можете розвиватися в тому, що вам подобається.
Що означає бути Продавцем-консультантом в JYSK?
- Наша спільна мета полягає в забезпеченні максимальних продажів і наданні нашим клієнтам професійного обслуговування і гарного досвіду покупок.
- Оскільки JYSK є великою та багатонаціональною компанією є багато правил і стандартних підходів, які потрібно знати, багато речей, яким необхідно вчитися. Але якщо ви берете "бика за роги", маєте гарну співпрацю, хочете вчитися і є амбітним продавцем, який любить підбадьорювати людей, ви будете просто відмінним працівником!
- В нашому магазині найкращий командний дух. Це дійсно дає вам імпульс, що надихає вас на весь день.
- При роботі Продавцем-консульнатом ви маєте бути орієнтовані на результат і розуміти зв'язок між вашими діями і результатом всієї команди (і в свою чергу, усієї компанії).
- Я думаю, що ми дійсно надаємо нашим клієнтам гарний досвід покупки, адже ми завжди вітаємо їх у магазині і пропонуємо приємне та професійне обслуговування. Дуже важливо, що ми хочемо жити за стандартами JYSK і поважаємо їх, так як прагнемо надавати нашим клієнтам стабільну якість обслуговування в усіх магазинах JYSK.
- Немає двох схожих днів, і це може бути складним викликом, але я люблю, коли є виклик. Дуже корисно його подолати та досягти успіху в нових ситуаціях, наприклад, коли ви знаходите рішення, яке задовольняє потреби клієнта, щоб він або вона вийшли з магазину з гарним враженням.
- Робота Продавця-консультанта досить незалежна. Ваші завдання плануються заздалегідь, але так як умови постійно змінюються, від вас очікують, що ви приймаєте свої власні рішення і берете на себе відповідальність. Це одна з найважливіших рис в роботі Продавця-консультанта в JYSK у порівнянні з іншими роботодавцями. Ви не просто робите те, що вам сказали, але у вас є право голосу і можливість впливати на свою роботу.
- Робота може іноді ставати трохи фізичною і брудною, особливо на складі, але трохи змін і бруду на руках ніколи не зашкодить нікому.
Які труднощі є на вашій посаді?
- В магазині завжди багато роботи, тому ми повинні працювати швидко і бути в змозі управляти нашим часом, пріоритезувати завдання на наш власний розсуд. Не зважаючи на цей темп, ми маємо надихати покупців в магазині на покупку. Жодна з його частин не може залишатися поза увагою.
- Ми повинні мати знання про величезну кількість товарів, і я маю на увазі дійсно величезну.
- Ви повинні бути в курсі, коли надходять нові товари, щоб завжди мати достатньо інформації для клієнтів.
- Вирішення ситуацій з незадоволеними клієнтами завжди є викликом. Але це дуже приємно досягати успіху і надавати клієнтам гарний досвід покупки, показувати професійність JYSK.
- Іноді важко зробити додаткові продажі, коли клієнт входить в магазин, щоб купити тільки один єдиний товар. Спробувати з'ясувати, чи включають потреби клієнта в себе додаткові товари, - це великий виклик, і ви відчуєте себе дуже задоволеним, коли ваші зусилля окупаються.
Опишіть корпоративну культуру в вашому магазині
- В нашому магазині виняткова командна робота і командний дух, і саме тому ми завжди готові зробити додаткові зусилля. Ми заохочуємо одне одного, щоб віддати 100% себе на роботі.
- Я думаю, у нас дуже сприятлива робоча атмосфера, в якій кожен намагається бути гарним колегою, ділиться знаннями і допомагає одне одному. Для підтримки цієї культури ми повинні ставитися одне до одного з повагою, бути гнучкими, відкритими і позитивними.
- Ми весело проводимо час, і досі відчуваємо колективну відповідальність за виконання наших завдань. Це як велика родина. JYSK дійсно правильно підбирає людей, які добре доповнюють одне одного в магазинах.
- В нашому магазині панує відмінна атмосфера, і я дійсно думаю, що це сприяє кращому досвіду покупок для наших клієнтів. Я вважаю, що клієнти можуть відчути позитивний настрій, і я думаю, що це також впливає на них. Оскільки рішення про купівлю товару в значній мірі засновані на почуттях, то така загальна атмосфера позитиву є дуже важливою в магазині.
Чому інші люди мають вибрати JYSK для роботи?
- JYSK - це дуже конкурентоспроможний роботодавець, і це дуже круто працювати в сильній і фінансово стабільній компанії, яка тільки продовжує зростати.
- В JYSK ми отримуємо можливість брати участь у найрізноманітніших завданнях, які надають нам великий досвід. Якщо ви хочете, і ви наполегливо працюєте, ви отримаєте майже безмежні можливості для кар'єрного росту в JYSK. Саме так говорить наше гасло: «Працюйте віддано, зустріньте можливості». Отже, сприймайте свою роботу серйозно і зосередьтеся на розвитку ваших навичок і компетенцій, дайте собі можливість йти кар'єрними сходами в JYSK.