Робота в центрі обслуговування клієнтів

Працюйте Фахівцем відділу обслуговування клієнтів

  • Надавайте якісну підтримку та знаходьте оптимальні рішення для клієнтів;
  • Працюйте з правильним відношенням, а ми навчимо всього необхідного для успішної роботи у цьому відділі;
  • Отримайте можливість швидкого професійного кар’єрного росту в JYSK;
  • Приєднуйтесь до великої компанії, яка дбає про своїх співробітників;
  • Приєднуйтесь до унікальної та сильної команди. 

Як Фахівець відділу обслуговування ви будете мати наступні зони:

  • Надавати якісну підтримку і робити свій внесок у загальний результат команди;
  • Здобувати та постійно підтримувати глибокі знання наших товарів та послуг;
  • Знати свого клієнта – розуміти його потреби, запитання та загальний настрій;
  • Надавати високий рівень обслуговування клієнтів завжди;
  • Брати участь у оптимізації та розвитку повсякденних бізнес-процесів;
  • Щодня спілкуватися із клієнтами, перевізниками та магазинами JYSK.

Ця посада ідеально підходить для вас, якщо ви...

  • Успішно працюєте у жвавому середовищі, де не існує двох схожих днів;
  • Орієнтовані на результат, і вас мотивує те, що ви робите власний внесок у результат роботи команди;
  • Енергійні, харизматичні і позитивно налаштовані;
  • Маєте хороші навички роботи в команді, завжди готові допомогти колезі;
  • Привітні та клієнтоорієнтовані, ставите клієнта на перше місце і готові надати йому унікальний досвід покупки в JYSK;
  • Гнучкі та вмієте розставляти пріоритети у виконанні завдань;
  • Працелюбні, пунктуальні, прагнете навчатися і розвиватися.

 

Познайомтесь з нами та дізнайтесь, що ми можемо вам запропонувати

Дізнайтесь більше про посаду фахівця відділу обслуговування клієнтів та нашу корпоративну культуру в магазинах, натиснувши кнопку «Познайомтесь з Андреа» - однією з наших Фахівців відділу обслуговування, яка опише, що означає працювати в JYSK.

У вас виникли які-небудь питання?

Якщо виникли питання щодо цієї посади, будь ласка, надішліть листа до нашого HR в Україні на електронну адресу kba@jysk.com

Якими були перші враження про роботу?

  • Спілкування з іншими людьми – це те, що мені справді подобається, але робота в магазині мені не підходить. Тому, я вирішила, що логічно буде спробувати свої сили у відділі обслуговування клієнтів.
  • Я завжди знала, що JYSK – це дуже велика компанія, яка має багато різних напрямків діяльності, але, крім цього, я майже нічого про неї не знала. Я просто ризикнула і прийшла сюди працювати, а зараз дуже задоволена цим рішенням.

 

Що означає бути Фахівцем відділу обслуговування в JYSK?

  • Я отримую задоволення від того, що кожен наступний день не схожий на попередній. Прийом дзвінків і повідомлень протягом усього дня може здатися трохи одноманітним, але вони такі різні – ніколи не знаєш, хто дзвонить або які проблеми потрібно буде вирішувати.
  • Відділ обслуговування клієнтів виконує багато різних завдань, і ви повинні вміти вирішувати нові проблеми та постійно задовольняти потреби клієнтів.

 

Які труднощі в вашій роботі?

  • Труднощі моєї роботи полягають, зокрема, у тому, що ти ніколи не знаєш, хто дзвонить. Це може бути клієнт із проблемою, але це також може бути дзвінок щодо пошкодженого товару – і лише від нас залежить правильне вирішення ситуації.
  • Всі завдання, які ми отримуємо, повинні бути вирішені. Вони можуть стосуватися пошкодження або знищення продукції, проблем клієнтів тощо, але ми завжди маємо знайти найкраще рішення для ситуації, що склалася, щоб клієнт залишився задоволеним.

Опишіть корпоративну культуру у вашому відділі

  • У нашому відділі обслуговування клієнтів дуже неформальна атмосфера. Також у нашій команді дуже добре налагоджена комунікація.
  • Всі чудово ладнають між собою, добре ставляться одне до одного в колективі. Крім цього, ми часто жартуємо.

Чому інші люди мають обрати роботу в JYSK?

  • Першою причиною я б хотіла назвати єдність нашого колективу: дуже близькі відносини і чудова атмосфера для роботи. Крім цього, протягом дня ми зіштовхуємося із такою кількістю викликів і завдань, які потребують вирішення, що це дійсно дуже мотивує і розвиває, і, я думаю, є ще однією причиною.
  • Ви повинні вміти виконувати роботу, яка поєднує багато різних завдань. Також потрібно вміти посміхатися по телефону і завжди робити так, щоб клієнти залишились задоволені.

Які ваші наступні кроки?

  • Все залежить від розвитку компанії, але, звичайно, я б хотіла рухатися вгору по кар’єрних сходах саме тут, у JYSK.
  • Відділ обслуговування клієнтів постійно розширюється, тому є багато можливостей зайняти такі посади як, наприклад, Завідуючий відділом або Керівник відділу.

Працюйте Завідуючим відділу

  • Майте відповідальність за власний відділ в вашій команді;
  • Керуйте, мотивуйте та залучайте колег до своєї команди;
  • Отримайте можливість швидкого професійного кар’єрного росту в JYSK; Скористайтеся можливістю швидко побудувати професійну кар’єру в компанії JYSK;
  • Ви створюєте сильну команду, робота якої ґрунтується на співпраці та бажанні перемогти;
  • Приєднуйтесь до великої компанії, яка дбає про своїх співробітників.

Як Завідуючий відділом, ви матимете наступні зони відповідальності:

  • Нести відповідальність за власний відділ в обслуговуванні клієнтів;
  • Навчати та інформувати колег щодо свого новин в вашому відділі;
  • Брати участь у реалізації нових кампаній та ініціатив;
  • Мати ґрунтовні знання про товари та наші системи;
  • Робити свій внесок та забезпечувати, щоб відділ обслуговування клієнтів постійно виконував свою роботу на високому рівні;
  • Брати участь у оптимізації бізнес-процесів, навчанні.

Ця посада ідеально підходить для вас, якщо ви...

  • Прагнете нести відповідальність і мати можливість впливати на результат;
  • Є «командним гравцем» і гарним колегою, який завжди готовий допомогти іншим;
  • Можете успішно працювати за напруженим графіком і одночасно виконувати безліч різнопланових завдань;
  • Вмієте мотивувати та надихати;
  • Енергійні, харизматичні і позитивно налаштовані;
  • Гнучкі та вмієте розставляти пріоритети таким чином, щоб клієнт завжди був задоволений;
  • Привітні та клієнтоорієнтовані.

Познайомтесь з нами та дізнайтесь, що ми можемо вам запропонувати

Дізнайтесь більше про посаду Керівника відділу та нашу корпоративну культуру в магазинах, натиснувши кнопку «Познайомтесь з Лілль» – однією з наших Завідуючих відділів. Вона опише, що означає працювати в JYSK.

У вас виникли які-небудь питання?

Якщо виникли питання щодо цієї посади, будь ласка, надішліть листа до нашого HR в Україні на електронну адресу kba@jysk.com

Якими були перші враження про роботу?

  • Я працюю у компанії JYSK вже багато років. Ще студенткою я підробляла в магазині, потім працювала адміністратором та директором магазину. Потім я вирішила, що настав час глянути на роботу компанії JYSK з іншого боку. Два роки тому я знайшла цю вакансію, і з того часу успішно працюю тут.

Що означає бути Завідуючим відділу JYSK?

Лілль відповідає за всіх студентів у відділі обслуговування клієнтів у Данії.

  • Це дуже круто – нести відповідальність за нових співробітників і слідкувати за їх розвитком, навчати їх працювати з клієнтами, системами та нашими товарами. Мені подобається спостерігати за тим, як вони ростуть під час виконання завдань, допомагати їм формуватися. Це, напевно, найкраща частина у роботі завідуючого відділом.

Які труднощі у вашій роботі?

  • Багато проблем виникає у періоди пікового навантаження: це може бути час святкування дня народження компанії JYSK. Тоді телефони розриваються і поштові скриньки переповнені, але не менш важливо продовжувати приділяти достатньо часу та уваги нашим студентам і новим співробітникам, які цього потребують.
  • Хоча наш відділ дуже зайнятий, ми завжди приділяємо багато уваги зустрічам із новими співробітниками, подальшим співбесідам з ними або іншим подібним питанням.
  • Порівняно із роботою в магазинах, відділ обслуговування клієнтів зовсім інакше підтримує контакт із клієнтами. Ми повинні бути готові до зовсім інших складнощів. У магазинах ви бачите клієнтів і читаєте мову жестів, але по телефону цього не зробиш. Тому, дуже важливо уважно слухати і максимально розуміти клієнта, щоб знайти найкраще вирішення його проблеми.

Опишіть корпоративну культуру у вашому відділі

  • Наш колектив дуже різноманітний, у ньому є багато яскравих особистостей, і тому, нам завжди дуже весело працювати разом. Вдале поєднання гумору і багатогранності характерів створює дуже приємну атмосферу на робочому місці.
  • Ми щодня допомагаємо один одному: у кожного із нас власний досвід, а тому у разі виникнення яких-небудь питань, потреби у поясненнях чи додатковій інформації завжди можна знайти людину, яка зможе підказати. Крім того, це дуже допомагає згуртувати команду.

Чому інші люди мають обрати роботу в JYSK?

  • Робота у відділі обслуговування клієнтів приваблива тому, що тут усі охоче допомагають і підтримують один одного. Це гарна робота, у колективі приємна атмосфера, і загалом компанія JYSK – справді гарний варіант для працевлаштування. Саме тому я працюю тут вже так довго.
  • JYSK надає дуже багато можливостей: ви можете поїхати за кордон, працювати в магазинах, на складах, у головному офісі – і це все в межах однієї компанії.

Які ваші наступні кроки?

  • У майбутньому я однозначно бачу себе в компанії JYSK. Наступним кроком буде робота у відділі по роботі з персоналом JYSK. Я оцінюватиму резюме, які ми отримуємо, і обиратиму ті, які варті ретельного вивчення. Таким буде наступний етап мого кар’єрного розвитку, і я з нетерпінням очікую його.

 

Працюйте Стажером на керівника відділу обслуговування

  • Отримайте можливість швидкого професійного кар’єрного росту в JYSK;
  • Наша програма стажування підготує вас до посади Керівника відділу обслуговування, на якій ви матимете відповідальність за власну команду обслуговування клієнтів;
  • Ваш робочий день буде наповнений відповідальними завданнями, новими викликами та навчанням;
  • Станьте частиною сильної і унікальної команди, робота якої ґрунтується на співпраці та бажанні перемогти;
  • Приєднуйтесь до великої компанії, яка дбає про своїх співробітників.

Коротко про програму стажування на посаду керівника:

  • Вашим наставником буде Керівник відділу обслуговування клієнтів;
  • Ваша робота буде схожа на ту, яку зазвичай виконує Керівник відділу;
  • Ви пройдете тренінги, які будуть вам потрібні для роботи на посаді Керівнкиа відділу;
  • Ваш наставник допомагатиме вам, оцінюватиме вашу роботу і вказуватиме на ті аспекти, над якими ще потрібно попрацювати.

Під час програми ви опануєте наступні навики:

  • Планування та складання графіку роботи персоналу для досягнення цілей дня/тижня/місяця;
  • Планування та організація графіку виконання декількох завдань у зазначений строк;
  • Управління командою для досягнення результату;
  • Наставництво, залучення і мотивація співробітників;
  • Навчання працівників відповідно до їх рівня знань;
  • Встановлення нових цілей для себе та своєї команди.

Ця програма стажування ідеально підходить для вас, якщо ви…

  • Орієнтовані на результат, амбітні, серйозні і маєте бажання перемагати;
  • Готові вчитися і отримувати зворотний зв’язок;
  • Здатні зберігати розсудливість у жвавому середовищі;
  • Можете приймати рішення і брати на себе відповідальність як за відділ, так і за свою команду;
  • Можете успішно працювати за напруженим та динамічним графіком роботи;
  • Енергійні і позитивно налаштовані, а також умієте заряджати таким настроєм колег;
  • Отримуєте задоволення від виконання щоденних завдань разом зі своїми колегами в команді;
  • Прагнете нести відповідальність і мати можливість впливати на результат;
  • Можете одночасно відслідковувати декілька проектів;
  • Вас мотивує постійне бажання поліпшувати якість обслуговування клієнтів.

Познайомтесь з нами та дізнайтесь, що ми можемо вам запропонувати

Дізнайтеся більше про посаду Стажера на  Керівика відділу та нашу корпоративну культуру в магазинах, натиснувши кнопку «Познайомтесь з Расмусом» – одним із наших стажерів на посаду керівника. Він опише, що означає працювати в JYSK.

У вас виникли які-небудь питання?

Якщо виникли питання щодо цієї посади, будь ласка, надішліть листа до нашого HR в Україні на електронну адресу kba@jysk.com

 

Якими були перші враження про роботу?

  • Зайнявши цю посаду, я був відкритий до нового, але очікував, що зможу приймати якісь важливі рішення – не лише щодо обслуговування клієнтів, але й щодо роботи магазинів.
  • Багато хто каже, що в компанії JYSK найкращий відділ обслуговування клієнтів у Данії, і що на його роботу можна впливати. І це, безумовно, можна вважати досягненням.

Що означає бути Стажером на керівника відділу обслуговування в JYSK?

  • Робочий день дуже захопливий: протягом дня ми виконуємо багато завдань і вирішуємо багато проблем, серед яких є питання щодо співробітників, клієнтів, перевізників – і все це у співпраці з іншими відділами JYSK. Саме тому ця посада і робота дає просто неймовірний досвід.
  • В роботі відділу обслуговування клієнтів кожен наступний день не схожий на попередній. Як то кажуть, щодня щось нове.
  • Я виконую багато різнопланових завдань і, хоча, іноді в компанії JYSK потрібно пройти багато етапів, часто буває, що останнє слово у прийнятті рішення саме за вами.

Які труднощі у вашій роботі?

  • Складнощі, із якими доводиться мати справу, дуже різні. Коли вони стосуються роботи із клієнтами, це інколи змушує вас творчо підходити до їх вирішення.
  • Я хотів би також зазначити, що з боку співробітників також можуть виникати деякі цікаві проблеми, і саме цей аспект роботи все ще новий для мене. Я вважаю, що перехід від просто співробітника до керівника відділу – це великий крок уперед, і це дає можливість зіштовхнутися з дійсно цікавими питаннями та знаходити для них оптимальні рішення протягом дня.

Опишіть корпоративну культуру у вашому відділі

  • Корпоративна культура в нашій команді дійсно чудова – це одне із завдань, над якими ми працюємо в компанії JYSK.
  • Робоче середовище та підхід до різних справ просто неймовірно позитивний. Ми – одна велика команда, де всі допомагають один одному, і кожен розуміє наші цінності і за що ми боремося кожного дня.
  • Отже, в цілому, наша корпоративна культура і люди, які тут працюють, просто неймовірні. Вони намагаються викладатися по максимуму, тому бути частиною такої команди – це велике щастя.
  • Наш колектив поєднує дуже різних людей, які прекрасно знаходять спільну мову. Це допомагає створювати позитивну атмосферу і забезпечувати розвиток працівників.

Чому інші люди мають обрати роботу в JYSK?

  • Якби мені довелося комусь рекомендувати роботу в JYSK, я б сказав, що ви щодня виконуватимете неймовірно різноманітні і цікаві завдання.
  • Вам потрібно буде багато працювати розумово і часто вирішувати різні складні ситуації, такі як, наприклад, проблеми клієнтів або інші проблеми, які можуть виникнути в межах організації, в магазинах, у головному офісі, серед колег або в інших відділах JYSK.
  • Я вважаю, що особливо потрібно виділити незалежність, яку ви маєте у цій компанії. Незалежність у роботі і здатність впливати на хід речей, із якими ви працюєте, на мою думку, дуже позитивно впливають на роботу.

Які ваші наступні кроки?

  • Моїм наступним кроком буде посада керівника відділу обслуговування клієнтів. І для мене зовсім не дуже важливо, буде ця робота в Данії чи за кордоном. Я хочу отримати більше досвіду, а потім у певний момент піти далі вгору по кар’єрних сходах компанії JYSK.

Працюйте керівником відділу обслуговування

  • На посаді керівника відділу ви несете відповідальність за свою власну команду із обслуговування клієнтів, а також результат роботи команди;
  • Ви відповідаєте за співробітників, у тому числі за їх навчання, наставництво і розвиток;
  • Ви маєте забезпечувати доступність та готовність вашої команди до обслуговування клієнтів, а також постійне надання командою високоякісних послуг;
  • Ви створюєте сильну команду, робота якої ґрунтується на співпраці та бажанні перемогти;
  • Приєднуйтесь до великої компанії, яка дбає про своїх співробітників;
  • Отримайте можливість швидкого професійного кар’єрного росту в JYSK.

Як Керівник відділу обслуговування ви будете мати наступні зони відповідальності:

  • Вести свою команду до успіху;
  • Приймати остаточні рішення щодо обслуговування клієнтів;
  • Удосконалювати та забезпечувати найвищий рівень обслуговування клієнтів;
  • Управляти та оптимізувати систему роботи команди;
  • Навчати, наставляти та розвивати своїх співробітників;
  • Контролювати виконання завдань та оцінювати результати своєї команди;
  • Планувати, розподіляти та контролювати виконання завдань у строки;
  • Управляти, залучати і мотивувати своїх співробітників;
  • Встановлювати нові цілі для своєї.

Ця посада ідеально підходить для вас, якщо ви...

  • Серйозні, амбітні і маєте бажання вдосконалюватися і розвиватися;
  • Орієнтовані на результат, і Вас мотивує постійне прагнення поліпшити якість обслуговування клієнтів;
  • Можете зберігати розсудливість у динамічному і жвавому середовищі;
  • Можете приймати рішення і брати на себе відповідальність як за свою команду, так і за обслуговування клієнтів;
  • Енергійні і позитивно налаштовані, і вмієте передати цей настрій вашим співробітникам;
  • Маєте задатки лідера і можете надихати інших;
  • Вмієте визначати і формулювати чіткі цілі та завдання;
  • Організовані, ефективно плануєте свою роботу і бачите «загальну картину»;
  • Живете цінностями JYSK і забезпечуєте, щоб ваші співробітники також їх дотримувалися.

 

Познайомтесь з нами та дізнайтесь, що ми можемо вам запропонувати

Дізнайтесь більше про посаду Керівника відділу та нашу корпоративну культуру в магазинах, натиснувши кнопку «Познайомтесь з Мадлен» – однією з наших керівників відділу. Вона опише, що означає працювати в  JYSK.

У вас виникли які-небудь питання?

Якщо виникли питання щодо цієї посади, будь ласка, надішліть листа до нашого HR в Україні на електронну адресу kba@jysk.com

 

Якими були перші враження про роботу?

  • Я працюю у відділі обслуговування клієнтів усе своє життя, і пропозиції, які я отримувала від JYSK на цій посаді, були дійсно цікавими. У мене був шанс відкрити новий центр обслуговування клієнтів, розвиватися самій і допомагати розвивати JYSK.
  • Це дуже відповідальна посада, але, разом із тим, вона дає багато свободи для поліпшення завдань і процесів, що мені дуже підходить.

Що означає бути Керівником відділу обслуговування JYSK?

  • Позитивна атмосфера та амбітні завдання – це те, що допомагає розвиватися мені і моїй команді, щоб ми краще виконували свої обов’язки.
  • Відділ обслуговування клієнтів і посада керівника відділу були створені в JYSK зовсім недавно, тому в моїй роботі багато планування і організації. Я роблю все, щоб забезпечити такий рівень обслуговування клієнтів, який би нас задовольнив: із гарними результатами та уважним ставленням до потреб клієнтів.
  • Я забезпечую нашу участь у роботі всієї організації. Ми проходимо відповідне навчання, відвідуємо важливі зустрічі, навчаємося самі і навчаємо працівників наших магазинів у тих сферах, де можна покращуватися, і т.д. Перш за все, я намагаюся забезпечити, щоб Відділ обслуговування клієнтів брав участь у роботі JYSK у розрізі кожного виду діяльності, і щоб ми йшли в ногу з еволюцією JYSK, а також сприяли їй. Часто я допомагаю розробляти та генерувати ідеї на основі загального досвіду обслуговування клієнтів у JYSK.

Які труднощі у вашій роботі?

  • Складнощі – це те, що робить цю роботу такою різноплановою, а це особисто мені дуже імпонує. Я люблю спостерігати, як розвивається моя компетентність, і намагаюся досягнути кращих результатів. Ми в JYSK дуже активно розвиваємося.
  • У мене завжди є час для того, щоб зробити абсолютно все, що ми хочемо. У нас великі амбіції, високі KPI та далекоглядні цілі: я прагну приділяти достатньо уваги всім клієнтам і моїм співробітникам, та надавати їм необхідну допомогу. Однак іноді дуже важко допомогти всім одразу, тому дуже важливо вміти розставляти пріоритети і структурувати роботу.
  • Ще одним викликом є забезпечення роботи засобів зв’язку та поширення інформації усім зацікавленим сторонам. Якщо, наприклад, у компанії відбуваються зміни, ми повинні забезпечити, щоб кожен правильно зрозумів, що ми маємо на увазі і чого прагнемо. Ми всі повинні знати нашу спільну мету і робити все для її реалізації, незалежно від того, чи ви працюєте в магазині, чи у відділі обслуговування клієнтів. Крім того, важливо передавати інформацію, враховуючи індивідуальний підхід до кожного працівника. Я щиро вірю, що для успішної роботи на цій посаді потрібно мати гарні комунікативні навички

Опишіть корпоративну культуру у вашому відділі

  • Ми працюємо як одна команда, де кожен бере на себе відповідальність за загальний результат. Ми завжди стимулюємо один одного ставити перед собою амбітні цілі і рости у процесі їх досягнення.

Чому інші люди мають обрати роботу в JYSK?

  • Тут ніколи не засумуєш!
  • Ми завжди прагнемо стати кращими і постійно покращуємося, щоб задовольнити клієнтів і співробітників.
  • Компанія JYSK завжди відкрита до ваших ідей та цінує ваш внесок. Тож якщо вам близькі компанії, що швидко розвиваються, і якщо ви любите святкувати малі та великі перемоги, то вам дуже сподобається працювати в JYSK.