Дізнайтеся більше про JYSK

 Ви знайдете тут всю необхідну інформацію про JYSK як вашого майбутнього потенційного роботодавця

Дізнайтеся більше про JYSK

 Ви знайдете тут всю необхідну інформацію про JYSK як вашого майбутнього потенційного роботодавця

JYSK Цінності

JYSK цінності були започатковані нашим власником, Ларсом Ларсеном. Вони описують поведінку та відношення, яке ми очікуємо від кожного працівника в JYSK.

Наші цінності можна узагальними трьома словами, які має пам'ятати кожний працівник JYSK. Саме вони вказують, як працювати кожний день, як відноситись до колег та наших покупців. Ми віримо в гарного торговця, гарного коллегу та гарний командний дух.

ТОРГОВЕЦЬ

Клієнтоорієнтований: Я ставлю клієнта на перше місце та працюю для задоволення його потреб.

Дбайливий: Ми - компанія, яка заощаджує кошти і продає недорогі товари. Я використовую всі наші ресурси розумно та уникаю непотрібних витрат.

Надійний: Домовленість – є домовленість. Я тримаю свої обіцянки.

Цілеспрямований: Я наполегливо працюю для того, щоб досягнути моїх власних та командних цілей.

Професійний: Я професійний та маю професійне відношення та підхід.

 

КОЛЕГА

Готовий допомогти: Я завжди радий допомогти та готовий зробити додаткове зусилля.

Поважає колег: Я демонструю повагу тим, з ким я працюю.

Гнучкий: Я готовий прийняти зміни та підставити плече колезі, навіть коли це невигідно для мене.

Відкритий, чесний та відвертий: Я відкрито, чесно та прямолінійно кажу про речі так, як вони є.

Позитивний: Я бачу можливості, а не перешкоди та проблеми.

 

КОМАНДНИЙ ДУХ

Відданий ідеї: Я небайдужий, я створюю різницю, я роблю свій внесок в команду.

Лояльний: Я захищаю інтереси JYSK та своїх колег в сприятливих і важких ситуаціях.

Готовий співпрацювати: Я хочу співпрацювати з усіма функціями та посадами.

Зобовязаний висловити свою думку: Я використовую своє право та обов’язок надавати свої ідеї та думки, які можуть покращити наш бізнес.

Представник JYSK: Я демонструю, що я пишаюся тим, що я маю JYSK "блакитну" кров.

JYSK Лідерство

JYSK лідерство описує поведінку та відношення, яке ми очікуємо від управлінців  JYSK.

Ми маємо скандинавське коріння, ми довіряємо одне одному. Ми віримо в делегування та свободу в межах відповідальності.

Керівник в JYSK має забезпечити за допомогою своїх професійних та особистих якостей, щоб  ми були на правильному шляху та наші працівники були щасливі. Щасливі не тому, що вони мають щось робити, а тому, що вони хочуть це робити. Тому, управлінці в JYSK є ключем для нашого успіху.

JYSK лідерство можна узагальнити трьома словами: Лідер, Наставник та Комунікатор.

ЛІДЕР

Орієнтований на результат: Я завжди хочу вигравати. Я завжди прагну покращити та постійно відслідковую свої результати.

Рішучий: Я приймаю рішення в правильний час – в сприятливих та важких ситуаціях

Відповідальний: Я несу відповідальність за рішення та дії, прийняті JYSK, мною та моєю командою

Проактивний: Я завжди на два-три кроки попереду та дію у відповідний час.

 

НАСТАВНИК

Розвиває: Я розвиваю та навчаю свою команду для того, щоб покращувати результати, розвивати таланти та забезпечувати сильний кадровий резерв.

Залучає: Я розумію, що мотивує мою команду, та надихаю їх робити свій внесок в покращення результатів.

Надає зворотний зв’язок: Я надаю прямий або запитувальний зворотний зв’язок в залежності від ситуації.

Визначає пріоритети: Я забезпечую, щоб моя команда мала пріоритети на тому, що покращить результати.

 

КОМУНІКАТОР

Видимий: Я показую приклад, будучи поряд та доступним для команди.

Мотивує: Я заохочую команду бути зарядженими енергією та готовими для чіткого та надихаючого спілкування.

Переконує: Я погоджую рішення з командою за допомогою переконливих пояснень та надійної поведінки.

Інформує: Я ділюся всією необхідною інформацією з моєю командою та керівником тоді, коли це необхідно.

Обіцянки працівникам

  • JYSK пишається тим, що дбає про працівників та допомагає їм досягати своїх цілей;
  • Якщо ви прикладаєте зусилля та доводите справу до кінця, ваші можливості безмежні;
  • Ми працюємо разом для того, щоб побудувати ваш кар’єрний шлях в JYSK. 

 

Працюй віддано, зустрічай можливості.

“Працюй віддано, зустрічай можливості ” – наш головний слоган , в рамках якого ми маємо три Обіцянки працівникам з суб-обіцянками. Саме вони визначають, що ми обіцяємо працівникам, та що робить JYSK привабливим місцем роботи.

Сильні команди. Внесок кожного.

JYSK  - це компанія з високим темпом та рівнем залученості в усіх аспектах роботи. Це означає, що ти можеш очікувати складного та цікавого робочого дня, що ти будеш частиною сильної команди, яка працює як один злагоджений механізм.

  • Ти можеш покластися на свою команду;
  • Ти робиш свій внесок в команді зусилля;
  • Ти будеш почутий.

Наші концепція та структура надають можливості.

Доведено, що JYSK має гарні та налагоджені концепції. Це надасть тобі час та енергію для покращення власних результатів:

  • Ти маєш більше часу для покупців;
  • Ти знаєш що, де та коли;
  • Ти маєш чіткі цілі;
  • Ти відчуваєш себе готовим. 

Коли ростеш ти, ростемо ми.

В JYSK ми робимо акцент на твоїй кар’єрі, твоїх бажаннях та твоєму потенціалу. Ми маємо висококласні тренінги та націлені на розвиток талантів:

  • Ти можеш побудувати кар’єру;
  • Ти маєш практичні тренінги;
  • Ти приєднаєшся до наших внутрішніх програм розвитку;
  • Ти отримаєш навички, якщо маєш правильне відношення.

 

Міжнародна культура JYSK 

  • Один з ключових критеріїв успіху JYSK  - це сильна міжнародна корпоративна культура, яка не змінювалася з часів відкриття першого магазину JYSK в 1979 Ларсом Ларсеном.
  • Сьогодні JYSK існує в 19 країнах, але корпоративна культура компанії не змінилася.

 

 

Наша культура бере свій початок з підприємницького підходу і досить простого способу ведення бізнесу Ларса Ларсену. Наше скандинавське коріння зіграло ключову роль в визначенні наших цінностей. Нашу культуру можна охарактеризувати декількома твердженнями:

  • Наші працівники мають багато обов’язків;
  • Ми йдемо в одному напрямку;
  • Всі працюють разом незалежно від посади;
  • Ми маємо сильний командний дух;
  • Ми прямолінійні та дуже прості.

JYSK NORDIC представлений в наступних  19 країнах:

  • Данія;
  • Норвегія;
  • Швеція;
  • Фінляндія;
  • Польща;
  • Великобританія;
  • Голландія;
  • Словенія;
  • Хорватія;
  • Боснія-Герцоговина;
  • Китай;
  • Чеська республіка;
  • Сербія;
  • Угорщина;
  • Україна;
  • Румунія;
  • Словакія;
  • Болгарія;
  • Греція.

Майбутнє JYSK

Якщо ви розглядаєте JYSK, як вашого майбутнього роботодавця, для нас важливо надати вам загальну картинку компанії,  в якій ви будете працювати. Тому, ми хочемо розповісти вам, чого вам чекати в майбутньому від JYSK . Звісно, неможливо передбачити все, але ми все ж таки спробуємо:.

  • JYSK змінюється та росте як ніколи до того;
  • Ми рухаємося в новому напрямку і хочемо показати наш бренд з іншої перспективи;
  • Ми розвиваємо наш напрямок e-business;
  • Ми все будуємо на міцному фундаменті нашої історії для того, щоб мати навіть ще краще майбутнє;
  • Переважна більшість наших працівників лояльні до компанії та розвивають її за рахунок своїх ідей та ініціатив.

Ми віримо, що ми завжди можемо робити щось краще та стати ще більшими для того, щоб забезпечити найкращі пропозиції для наших клієнтів в майбутньому.

Ми виражаємо бачення майбутнього  JYSK в нашій місії та візії. Ми хочемо надати нашим покупцям більше, ніж просто привабливі за ціною пропозиції. Вся наша концепція має бути підтвердженням чудової пропозиції для наших клієнтів.

JYSK МІСІЯ  – чому ми тут

  • Чудова скандинавська пропозиція в товарах для сну та побуту.

Щоб зрозуміти більше, давайте детальніше подивимося на нашу місію:

Чудова пропозиція

  • Чудова пропозиція в  JYSK  - це значно більше, ніж конкурентна ціна та пропозиція. Це наша загальна концепція та досвід обслуговування в JYSK.

Для кожного

  • Ми хочемо бути близькими до наших покупців та віримо, що у нас є що запропонувати кожному, як в тих країнах, де JYSK вже давно працює, так і в тих, де ми нещодавно відкрилися.

Сон та побут

  • JYSK має довгу історію та експертизу в продажу ковдр, подушок та матраців. Крім того, ми продаємо меблі для дому та саду.

 

JYSK ВІЗІЯ

JYSK ВІЗІЯ націлена до наших трьох ключових акціонерів: покупців, працівників та власне акціонерів. Ми хочемо бути:  

  • Номером один для наших клієнтів;
  • Номером один для наших працівників серед роботодавців в рітейлі;
  • Найширшою та найприбутковішою мережею магазинів у світі.

Журнал для працівників GO JYSK

GO JYSK – це назва нашого корпоративного журналу для працівників. Чи знали ви, що цей журнал отримав декілька датських та європейських нагород за свій дизайн та якість? Дізнайтесь більше про GO JYSK, натиснувши  кнопку нижче.

 

Деякі факти про GO JYSK:

  • Він друкується в 11 000 примірниках та перекладається для 19 країн.
  • Ми друкуємо його 4 рази на рік – березень, червень, вересень та грудень.
  • Він приходить на поштову скриньку домашньої адреси працівників.
  • Його мета – об’єднати, проінформувати та розважити всіх працівників  JYSK  в усіх країнах.
  • Він розповідає реальні історії наших працівників. Він тримає фокус на людях та показує, що означає бути гарним колегою.
  • Ми публікуємо в ньому статті на найбільш актуальні теми.
  • З його допомогою ми будуємо корпоративний дух, показуючи всім гарні реальні приклади.
  • Це міжнародний корпоративний журнал, але кожна країна має в ньому свої 4 сторінки.
  • Теми та текст для цих 4-х сторінок обираються безпосередньо в країні. 
  • Він має невимушений тон – це не управлінський інструмент комунікації.
  • З його допомогою працівники можуть обговорювати найактуальніші теми.
  • Найбільший фокус він має на працівників, їх потреби та інтереси.
  • Наші читачі – це великі критики, які споживають багато різної інформації з медіа, тож всі події в нашому журналі мають бути описані професійно.
  • Це наш канал для інформування працівників про найбільш важливі теми та проекти, які ми маємо в компанії.
  • Журнал підсилює корпоративний дух в усіх країнах.
  • Це також місце, де працівники можуть дізнатися про події та працівників JYSK з інших країн.